"№21 жалпы орто билим берүү мектеби" мекемеси Бишкек шаары, Свердлов району, Энесай конушу

Мектептин ШСУ

Устав ШСУ

Мектептин ШСУ Мектептин ШСУ Мектептин ШСУ Мектептин ШСУ Мектептин ШСУ Мектептин ШСУ Мектептин ШСУ Мектептин ШСУ Мектептин ШСУ Мектептин ШСУ Мектептин ШСУ Мектептин ШСУ Мектептин ШСУ Мектептин ШСУ

 

Мектептин өнүгүү планы

№21 ЖАЛПЫ  ОРТО БИЛИМ БЕРҮҮ  МЕКТЕБИНИН СТРАТЕГИЯЛЫК ӨНҮГҮҮ ПРОГРАММАСЫНЫН  ПАСПОРТУ

 

Программанын аты№21 жалпы орто мектебинин өнүгүү программалары
Программаны иштеп чыгуу үчүн негиз.  Нормативдик база
  • Кыргыз Республикасынын Конституциясы;
  • Кыргыз Республикасынын «Билим берүү жөнүндө» Мыйзамы;
  • Окуу планы Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин 23.09.2017-жылдагы №1110/1 буйругу менен бекитилген жалпы билим берүү уюмунун базистик окуу планынын негизинде Кыргыз Республикасынын №32 30.08.2017-жыл менен макулдашылган жана бекитилген;
  • Кыргыз Республикасынын мектеп окуучуларынын  2020-жылга чейин билим берүү концепциясы;
  • Балдардын укуктары жөнүндө конвенция;
  • Кыргыз Республикасынын Өкмөтүнүн 2014-жылдын 21-июлундагы № 403 “Мугалимдердин статусу жөнүндө” Мыйзамынын токтому менен бекитилген Кыргыз Республикасынын мектепке чейинки билим берүүнүн мамлекеттик билим берүү стандарты; 
  • Министрликтин «Мугалимдердин статусу жөнүндө» мыйзамы;
  • Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин “Мектептери жөнүндө” убактылуу жобосу – Кыргыз Республикасынын Билим берүү жана илим министрлигинин  2014-жылдын 2-августундагы 585/1 буйругу менен бекитилген;
  • №21 жалпы орто мектебинин уставы:
Негизги иштеп чыгуучу№21  жалпы орто билим берүү  мектебинин директору

Умарова Г. Д.

Программаны аткаруучуларАдминистрация, педагогикалык жамаат, кызматкерлер, окуучулар, окуучулардын ата-энелери (мыйзамдуу өкүлдөрү), №21  жалпы  орто  билим берүү мектебинин социалдык өнөктөштөрү
Программаны башкаруу администрациясыПрограмманын аткарылышын мектептин башкаруу кеңеши, педагогикалык кеңеш,  администрация башкарат.
Ишке ашырууну контролдоо№21  жалпы орто билим берүү  мектебинин директору, директордун орун басарлары, Билим берүү жана өнүктүрүү борбору .
Программанын максаты;  Мектептин максаты:
  1. Гармониялуу өнүккөн инсанды, анын дүйнө таанымын, өз алдынча билим алууга, чыгармачылык менен өзүн-өзү ишке ашырууга, өз тагдырын өзү аныктоого жана тынымсыз өзгөрүп туруучу жашоо шарттарына көнүүгө, билим берүүгө даяр жана өзүнүн ийгиликтүү жашоосу жана гүлдөп-өскөн, туруктуу өнүгүү коому үчүн жеке жоопкерчиликти ала алат;
  2.  Мыйзамдын талаптарына ылайык билим берүү кызматын көрсөтүү боюнча мамлекттик (муниципалдык) тапшырманы аткаруу максаты билим берүү уюмунун ишинин өзгөрүлбөс бөлүгү.
  3. Билим берүү уюмунун ишинин варианттык бөлүгү. Максаты: мектептеги окуу процессин заманбап коомдук жана мамлекеттик керектөөлөргө жооп берген жана бардык мугалимдердин инновациялык педагогикалык технологияларды колдонуусу менен мүнөздөлгөн жаңы сапаттык деңгээлге чыгаруу;
  4. Мыйзамдын талаптарына ылайык билим берүү кызматын көрсөтүү боюнча мамлекеттик тапшырманы натыйжалуу аткаруу;
  5. Өлкөбүздүн билим берүү стратегиясына ылайык билим берүү уюмунун туруктуу өнүгүүсү үчүн шарттарды камсыз кылуу;
  6. Мектепте интеллектуалдык жана руханий-адептик маданиятка негизделген билим берүү мейкиндигин түзүү, ден соолукту чыңдоого жана окуучулардын коомдогу жеке ийгилигинин калыптанышына салым кошуу.
  7. Мектептин билим берүү системасын өнүктүрүү;
  8. Окуучунун инсандыгын жалпы интеллектуалдык жана адеп-ахлактык жактан өнүктүрүү үчүн психологиялык жактан ыңгайлуу билим берүү чөйрөсүн түзүү;
  9. Билим берүүнүн мазмунун жаңылоо, мыктыларга негизделген формаларды жана методдорду киргизүү. Билим берүү тармагындагы педагогикалык тажрыйба жана мамлекеттик билим берүү стандарттарынын билим берүү компонентин натыйжалуу ишке ашырууга салым кошуу.
Программанын максаттары
  • Билим берүү кызматтарынын жогорку сапатына жана жеткиликтүүлүгүнө жетишүү;
  •  Окуучулардын сапаттуу билим алууга мотивациясын жогорулатууга көмөктөшүүчү жаңы билим берүү технологияларын киргизүү аркылуу негизги жана кошумча билим берүүнүн түзүмүн жана мазмунун модернизациялоо;
  • Ийкемдүүлүктү жана структуралык ырааттуулукту камсыз кылуу;
  • Комплексттүү максаттуу программаларды ишке ашыруу аркылуу мектептин бөлүмдөрү;
  • сапатты, вариативдүүлүктү жана билим берүүнү жакшыртуу механизмин иштеп чыгуу. Муктаждыктары бар мектептик билим берүүнүн бардык баскычтарында кошумча билим берүүнүн болушу;
  • Администрациянын жана бүткүл коллективдин жекече тарбиялык милдеттерине негизделген кызмат көрсөтүүлөр мектептерде  окуучулардын жана алардын мугалимдеринин толук, кызыктуу жана бай жашоосу үчүн бардык шарттарды түзүү болуп саналат – окууда, класстан тышкаркы иш-чараларда, “окуучу-мугалим” биргелешип түзүү, илимий-методикалык иш –чаралары;
  • Маданий деңгээлин жогорулатуунун руханий-адептик өнүгүүсү үчүн шарттарды түзүү;
  • Окуучулардын патриоттук жана жарандык позициясын өнүктүрүү;
  • Окуучулардын жана мугалимдердин ден соолугун сактоо жана чыңдоо, билим берүү ишинин субъекттерин психологиялык-педагогикалык колдоону өнүктүрүү;
  • Кызматкерлердин профессионалдык компетенттүүлүгүн жогорулатуу, инновациялык ишмердүүлүккө педагогикалык багыттын жалпы маданий деңгээлинин сапатын жогорулатуу, заманбап маалыматтык жана компьютердик технологияларды колдонуу;
  • Мамлекеттик жана коомдук башкаруу системасын өркүндөтүү;
  • Мектептин материалдык-техникалык базасын олуттуу жаңылоо;
  • Тоскоолдуксуз чөйрөнү камсыз кылуучу инфраструктураны өнүктүрүү;
  • Мугалимдер жана башка кызматкерлер менен натыйжалуу келишимдин негизинде эмгек акыны төлөөнү оптималдаштыруу;
 

Программаны ишке ашыруу боюнча мектептин негизги иш-чаралары

1. Жаңы билим берүү стандарттарына өтүү. Жалпы билим берүүнүн заманбап механизмдерин, мазмунун жана технологияларын иштеп чыгуу.  Билим берүүнү жекелештирүү;

2. Таланттуу балдардын билим берүү ишин аныктоо жана колдоо системасын өнүктүрүү;

3. Педагогикалык кадрлардын кесиптик компетенттүүлүгүнүн деңгээлин жогорулатуу.  Инновациялык ишмердүүлүк;

4. Мектептин  инфраструктурасын өнүктүрүү;

5. Окуучулардын ден соолугун сактоо жана чыңдоо;

6. Мектептин өз алдынчалыгын жана ачыктыгын кеңейтүү;

7. Билим берүү маалыматтык чөйрөсүн өнүктүрүү.

Программаны ишке ашыруу үчүн зарыл болгон ресурстар менен Программаны ишке ашырууну ресурстук камсыздоо.   Мектеп программаларды ишке ашыруу үчүн зарыл болгон кадрдык, маалыматтык, илимий-методикалык, мотивациялык, нормативдик-укуктук, материалдык-техникалык жана финансылык ресурстар менен камсыз кылынат.
Программаны ишке ашыруунун мөөнөтү2019-2023-жылдары
Программаны ишке ашыруунун этаптары1-этап (2019-2020) – даярдоо.  Мектептин  өнүктүрүү программасын иштеп чыгуу: билим берүү жана тарбиялоо долбоорлору, долбоорду коргоо, тестирлөө жана ишке ашыруу;

2-этап (2021-2022-жж.) – өткөөл Практикалык долбоорлорду тууралоо, атайын окуу процессин уюштуруу;

3-этап (2022-2023-жылдар) – жыйынтыктоочу өзүн-өзү башкаруу жана окутуу, окутуу жана натыйжаларга эксперттик баа берүү.

Өнүгүү программасынын максатын жана милдеттерин ишке ашыруунун негизги ресурстары·       Мектепти инновациялык өнүгүү процессине тартуу, ошондой эле кыргыз тилиндеги маалыматтык билим берүү мейкиндиги;

·       Адам ресустарынын жогорку деңгээли;

·       Материалдык-техникалык шарттардын болушу;

·       Билим сапатын баалоо системасынын иштеши;

·       Долбоорду башкаруунун болушу.

Финансылык камсыздооПрограмманы ишке ашыруу каржылоонун ар кандай булактарынын эсебинен камсыз кылынат: жергиликтүү бюджеттин жана кошумча тартылган каражаттардын (демөөрчүлүк каражаттары, ыктыярдуу кайрымдуулук каражаттары, гранттык программалар) эсебинен камсыз кылынат.
Күтүлгөн жыйынтыктарБилим берүүдөн күтүлгөн натыйжалар:

·       Окутуу сапатынын туруктуу деңгээли;

·       Туруктуу окуу мотивациясы;

·       Окуучулардын өзүн-өзү сыйлоо сезимин  жогорулатуу;

·       Мектепке карата позитивдүү мамиле;

·       Негизги компетенцияларды өнүктүрүү (чыгармачыл ой жүгүртүү, маалыматтык коммуникация компетенциялары, долбоордук, социалдык, изилдөө);

·       Окуучулардын жана мугалимдердин МКТ боюнча жогорку сабаттуулугу;

·       Презентацияларды өз алдынча даярдоо жана түшүнүктүүлүк үчүн компьютердик технология боюнча жогорку сапаттагы билимге ээ болуу;

·       Белгилүү бир билим берүү темасын изилдөө үчүн виртуалдык лабораториялардын мүмкүнчүлүктөрүн колдонуу менен онлайн сабактарды өткөрүү;

·       Өзүңүздүн веб-баракчаңызды түзүү жана билим берүүчү интернет форумдарга сабаттуу катышуу мүмкүнчүлүгү;

·       Сунуш кылынган көптөгөн интернет-ресурстардын ичинен өзүн калыптандыруу мүмкүнчүлүгүн берген маанилүүсүн тандап алуу;

Окуучулардын маданиятынын деңгээлин көтөрүү, патриоттуулукка тарбиялоо жана активдүү жарандык позициясын калыптандыруу. 

 Педагогикалык, илимий-методикалык натыйжалар:

·       Заманбап билим берүү технологияларын жана ыкмаларын билүүнүн жогорку сапаты;

·       Кесиптик демилгелердин пайда болушу жана аларды мектепте инновациялык программаларда жана долбоорлордо ишке ашыруу;

·        Адаптивдик мектеп концепциясын ишке ашырууну камсыз кылуучу методикалык жана дидактикалык материалдар;

·       Педагогикалык жамааттын билим берүүдөгү инновациялык ишмердүүлүккө мотивациясынын динамикасы. 

Уюштуруу жана башкаруу натыйжалары:

·       Инновациялык иштеп чыгуулар менен мугалимдердин үлүшүн көбөйтүү;

·        Билим берүүнү модернизациялоонун актуалдуу маселелери жана өнүктүрүү программасын ишке ашыруу багыттары боюнча квалификациясын жогорулаткан мугалимдердин үлүшүн көбөйтүү;

·       Билим берүүнүн сапатын баалоо жана мониторинг жүргүзүү системасын түзүү.

Социалдык натыйжалар:

·       Идентификатордук каттоодо турган балдардын жүрүм-турумунан баш тартуунун үлүшүнүн азайышы;

·       Окуучулардын  жеке компетенцияларын калыптандыруу аркылуу алардын билим берүү жана социалдык мүмкүнчүлүктөрүн кеңейтүү;

·       Балдар менен биргелешкен долбоорлорго жана билим берүү иш-чараларына катышуу аркылуу социалдык коомчулукту бекемдөө;

·       Мектептин оң имиджин калыптандыруу жана чыңдоо.

E-mail дареги [email protected]
Программанын аткарылышын контролдоону уюштуруу системасыМектептин өзүн өзү текшерүү, анын жыйынтыгы мектептин сайтында жайгаштырылган.  Ата-энелердин жалпы чогулушунда директордун жылдык отчету жана мектеп сайтында. Аралык жыйынтыктар педагогикалык кеңештин жыйналыштарында, предметтик педагогикалык кеңешмелерде, административдик чогулуштарда талкууланат.
Программаны ишке ашыруу механизми ПрограммаПрограмма системалык-иштиктүү мамиленин негизинде өркүндөтүүчү инсанга багытталган билим берүү механизмине ылайык ишке ашырылат. Мектепти башкаруу ресурстук ыкманын негизинде ишке ашырылат.
Негизги багыттардын тизмеси1-багыт. Билим берүүнүн сапатын жогорулатуу;  

2-багыт Тарбиялык иштери; 

3-багыт. Мугалимдердин инновациялык ишмердүүлүгүнүн сапаты;

4-багыт Психологиялык кызматты өнүктүрүү;

5-багыт Мектептин  материалдык-техникалык базасын өнүктүрүү.

Программаны бекитүү жөнүндө буйрукБилим берүү мекемесинин кызматкерлеринин жалпы чогулушу тарабынан 2019-жылдын 26-августундагы  № 1 Протоколу, ата-энелер кеңешинин пикирин эске алуу менен кабыл алынган, 2019-жылдын 26-августундагы  № 1 Протоколу  директордун 03.09.2019-жылдагы № 140 буйругу менен бекитилген.

 

 

1.8. Жалпы орто билим берүү мекемесинин миссиясы:                                                                           Өзүн-өзү өнүктүрүү программасынын негизинде мектептин миссиясы 2014-жылдан   2018-жылга чейин негизги стратегиялык максаты жана анын эффективдүү көрсөткүчтөрүнүн үстүндө иштөө боюнча атайын программа иштелип чыккан.

Мектептин миссиясынын жана программасынын негизги идеясы:

Окуу тарбия процессинде заманбап технологияларды пайдалануу аркылуу окуучулардын билим сапатын жогорулатуу жана компетенттүүлүккө тарбиялоо.

Миссиянын негизги бөлүгү болуп: социалдык активдүүлүк жана гендердик тен укуктуулук, коомдо өзүн-өзү алып жүрүүгө, жашоодо өз ордун таба билүүгө, ар тараптан таланттуу инсандарды тарбиялоого, алган билимдерин жашоодо пайдалана билүү болуп эсептелинет.

 

 

Мектептин негизги милдеттери:

  • Ата-энелер менен тыгыз иштеп,жакшы билимдерге ээ болгон азыркы коомдо натыйжалуу иштөөгө жөндөмдүү Кыргыз Республикасынын салттарын жана жалпы адамзаттык баалуулуктарынын маданиятын терен сыйлаган, бүтүндөй дүйнөлүк маданиятты жана искусствону түшүнүүгө, баалоого жөндөмү бар бүтүрүүчүлөрдү тарбиялоо.
  • Окуучулардын чыгармачылык жөндөмүн ачуу,окуу таанып билүү ишмердүүлүктөрүн өркүндөтүү.
  • Билим берүүнүн сапатынын жогорулашынын негизинде алдынкы заманбап технологияларды, методикалык инновациялык информацияларды колдонууну ишке ашыруу.
  • Мектепте “жашоонун сергек мүнөзү” планын иштеп чыгуу менен окуучулар жана мугалимдер арасында “дени сак улут” программасын тажрыйба  катары колдонуу.

Ушул түзүлгөн окуу программанын негизинде иш жүргүзүлөт.

1.9.Жакынкы 5 жылдык  мектептин стратегиялык өнүктүрүү планы

1-Стратегиялык максаты: Мугалимдин билимин жогорулатуу менен окуучулардын билим сапатына жетишүү

Жетишкендиктин көрсөткүчтөрү2014жыл2015жыл2016-жыл2017-жыл2018жыл
1.Окуучулардын денгээли.Окуучулардын билимдерин жана билгичтиктерин жана көндүмдөрүнүн динамикасы. Бүтүрүүчүлөрдүн билим денгээли30%40%48%52%
2.Окуу-тарбия иштеринде педагогикалык кадрлар менен камсыз кылуу жана кадрлардын квалификацияларын жогорулатуу80%78%80%84%____
3Ар бир окуучу менен жекече иштөөгө жетишүү30%33%38%38%____
4Азыркы учурдагы сабактын өтүлүшүн алдыңкы педагогикалык тажрыйбанын негизинде ишке ашыруу35%38%40%45%
5Окуучуларды адептүүлүккө жана эстетикалык ишмердүүлүккө тарбиялоо40%45%55%58%_____

 

 

 

 

 

 

 

 

 

2– Стратегиялык максаты Жаш өспүрүмдөрдү адептүүлүккө  жана көркөм – эстетикалык маданий жөндөмдүүлүгүн өстүрүүгө тарбиялоо.

Жетишкендиктин көрсөткүчтөрү2014 -жыл2015- жыл2016- жыл2017-жыл2018-жыл
1.Окуучуларды предметтик кружокторго,спорттук секцияларга,класстан тышкаркы иштерди уюштурууга катыштыруу. 

30%

 

 

 

44%

 

45%

 

48%

2.Окуучулардын райондук, шаардык денгээлде өткөрүлгөн конкурстарга катышуусунун жыйынтыгыКатыштык Кызыктыруу чу сыйлыктарКатыштык

Кызыктыруу чу сыйлыктар

Кызыктыруу чу сыйлыктарОкуучу

Кызыктыруучу сыйлыктар

3«Манас» балдар жана өспүрүмдөр уюмунун өзүн-өзү башкаруу парламентине кошкон салымы40%57%68%75%
4Укук бузуулардын  алдын алуу боюнча:                    ИДН учётунда,   мектептин учётундагы окуучулар жөнүндө маалымат.ИДН-5,

Мектеп   2

ИДН-6,

Мектеп  3

ИДН-2,

Мектеп   2

ИДН-3

Мектеп     2

 

5Окуучулардын сабакты себепсиз калтыргандыгы жөнүндө маалымат1500108914001350
6Жол эрежесин сактоо жана жол кырсыктарынын (травматизм) катталышы жөнүндөЖол кырсыгы болгон жокЖол кырсыгы болгон жокЖол кырсыгы болгон жокЖол кырсыгы болгон жок

 

 

Состав

Image result for школаНа сегодняшний день, контентом называют информационно-содержательное наполнение какого-либо ресурса (сайта). К контенту относятся не только тексты, но и графика, мультимедиа. Наполнение сайта контентом является одним из самых важных этапов продвижения. Без информации сайт не имеет смысла, даже несмотря на то, что графически он создан профессионально и красиво. “Поисковые машины” запрограммированы выделять именно грамотное и уникальное содержание. Поэтому интересные и полезные статьи нужны Вашему сайту не только с информативной точки зрения, они также являются основным аспектом в вопросе успешного продвижении сайта и рейтинге поисковиков. Многие годы занятия seo-продвижением в Интернете, доказали на практике, что раскрутка с помощью уникальных статей даёт гарантированный результат и обеспечивает 100% попадание Вашего ресурса в ТОП-10 поисковых систем. Для хорошего индексирования ресурс должен быть наполнен именно грамотными и уникальными статьями, которые в то же время должны быть легки и интересны для восприятия посетителей сайта.

 

 

Отчеты

Image result for школаНа сегодняшний день, контентом называют информационно-содержательное наполнение какого-либо ресурса (сайта). К контенту относятся не только тексты, но и графика, мультимедиа. Наполнение сайта контентом является одним из самых важных этапов продвижения. Без информации сайт не имеет смысла, даже несмотря на то, что графически он создан профессионально и красиво. “Поисковые машины” запрограммированы выделять именно грамотное и уникальное содержание. Поэтому интересные и полезные статьи нужны Вашему сайту не только с информативной точки зрения, они также являются основным аспектом в вопросе успешного продвижении сайта и рейтинге поисковиков. Многие годы занятия seo-продвижением в Интернете, доказали на практике, что раскрутка с помощью уникальных статей даёт гарантированный результат и обеспечивает 100% попадание Вашего ресурса в ТОП-10 поисковых систем. Для хорошего индексирования ресурс должен быть наполнен именно грамотными и уникальными статьями, которые в то же время должны быть легки и интересны для восприятия посетителей сайта.

 

Это тестовая и редактируемая страница сайта

На этой странице возможно добавить:

  • Текст
  • Фото / Видео / Документы
  • Таблицы
  • Списки
  • Ссылки
  • Разные цвета