Устав ШСУ
Мектептин өнүгүү планы
№21 ЖАЛПЫ ОРТО БИЛИМ БЕРҮҮ МЕКТЕБИНИН СТРАТЕГИЯЛЫК ӨНҮГҮҮ ПРОГРАММАСЫНЫН ПАСПОРТУ
Программанын аты | №21 жалпы орто мектебинин өнүгүү программалары |
Программаны иштеп чыгуу үчүн негиз. Нормативдик база |
|
Негизги иштеп чыгуучу | №21 жалпы орто билим берүү мектебинин директору Умарова Г. Д. |
Программаны аткаруучулар | Администрация, педагогикалык жамаат, кызматкерлер, окуучулар, окуучулардын ата-энелери (мыйзамдуу өкүлдөрү), №21 жалпы орто билим берүү мектебинин социалдык өнөктөштөрү |
Программаны башкаруу администрациясы | Программанын аткарылышын мектептин башкаруу кеңеши, педагогикалык кеңеш, администрация башкарат. |
Ишке ашырууну контролдоо | №21 жалпы орто билим берүү мектебинин директору, директордун орун басарлары, Билим берүү жана өнүктүрүү борбору . |
Программанын максаты; Мектептин максаты: |
|
Программанын максаттары |
|
Программаны ишке ашыруу боюнча мектептин негизги иш-чаралары | 1. Жаңы билим берүү стандарттарына өтүү. Жалпы билим берүүнүн заманбап механизмдерин, мазмунун жана технологияларын иштеп чыгуу. Билим берүүнү жекелештирүү; 2. Таланттуу балдардын билим берүү ишин аныктоо жана колдоо системасын өнүктүрүү; 3. Педагогикалык кадрлардын кесиптик компетенттүүлүгүнүн деңгээлин жогорулатуу. Инновациялык ишмердүүлүк; 4. Мектептин инфраструктурасын өнүктүрүү; 5. Окуучулардын ден соолугун сактоо жана чыңдоо; 6. Мектептин өз алдынчалыгын жана ачыктыгын кеңейтүү; 7. Билим берүү маалыматтык чөйрөсүн өнүктүрүү. |
Программаны ишке ашыруу үчүн зарыл болгон ресурстар менен Программаны ишке ашырууну ресурстук камсыздоо. | Мектеп программаларды ишке ашыруу үчүн зарыл болгон кадрдык, маалыматтык, илимий-методикалык, мотивациялык, нормативдик-укуктук, материалдык-техникалык жана финансылык ресурстар менен камсыз кылынат. |
Программаны ишке ашыруунун мөөнөтү | 2019-2023-жылдары |
Программаны ишке ашыруунун этаптары | 1-этап (2019-2020) – даярдоо. Мектептин өнүктүрүү программасын иштеп чыгуу: билим берүү жана тарбиялоо долбоорлору, долбоорду коргоо, тестирлөө жана ишке ашыруу; 2-этап (2021-2022-жж.) – өткөөл Практикалык долбоорлорду тууралоо, атайын окуу процессин уюштуруу; 3-этап (2022-2023-жылдар) – жыйынтыктоочу өзүн-өзү башкаруу жана окутуу, окутуу жана натыйжаларга эксперттик баа берүү. |
Өнүгүү программасынын максатын жана милдеттерин ишке ашыруунун негизги ресурстары | · Мектепти инновациялык өнүгүү процессине тартуу, ошондой эле кыргыз тилиндеги маалыматтык билим берүү мейкиндиги; · Адам ресустарынын жогорку деңгээли; · Материалдык-техникалык шарттардын болушу; · Билим сапатын баалоо системасынын иштеши; · Долбоорду башкаруунун болушу. |
Финансылык камсыздоо | Программаны ишке ашыруу каржылоонун ар кандай булактарынын эсебинен камсыз кылынат: жергиликтүү бюджеттин жана кошумча тартылган каражаттардын (демөөрчүлүк каражаттары, ыктыярдуу кайрымдуулук каражаттары, гранттык программалар) эсебинен камсыз кылынат. |
Күтүлгөн жыйынтыктар | Билим берүүдөн күтүлгөн натыйжалар: · Окутуу сапатынын туруктуу деңгээли; · Туруктуу окуу мотивациясы; · Окуучулардын өзүн-өзү сыйлоо сезимин жогорулатуу; · Мектепке карата позитивдүү мамиле; · Негизги компетенцияларды өнүктүрүү (чыгармачыл ой жүгүртүү, маалыматтык коммуникация компетенциялары, долбоордук, социалдык, изилдөө); · Окуучулардын жана мугалимдердин МКТ боюнча жогорку сабаттуулугу; · Презентацияларды өз алдынча даярдоо жана түшүнүктүүлүк үчүн компьютердик технология боюнча жогорку сапаттагы билимге ээ болуу; · Белгилүү бир билим берүү темасын изилдөө үчүн виртуалдык лабораториялардын мүмкүнчүлүктөрүн колдонуу менен онлайн сабактарды өткөрүү; · Өзүңүздүн веб-баракчаңызды түзүү жана билим берүүчү интернет форумдарга сабаттуу катышуу мүмкүнчүлүгү; · Сунуш кылынган көптөгөн интернет-ресурстардын ичинен өзүн калыптандыруу мүмкүнчүлүгүн берген маанилүүсүн тандап алуу; Окуучулардын маданиятынын деңгээлин көтөрүү, патриоттуулукка тарбиялоо жана активдүү жарандык позициясын калыптандыруу. Педагогикалык, илимий-методикалык натыйжалар: · Заманбап билим берүү технологияларын жана ыкмаларын билүүнүн жогорку сапаты; · Кесиптик демилгелердин пайда болушу жана аларды мектепте инновациялык программаларда жана долбоорлордо ишке ашыруу; · Адаптивдик мектеп концепциясын ишке ашырууну камсыз кылуучу методикалык жана дидактикалык материалдар; · Педагогикалык жамааттын билим берүүдөгү инновациялык ишмердүүлүккө мотивациясынын динамикасы. Уюштуруу жана башкаруу натыйжалары: · Инновациялык иштеп чыгуулар менен мугалимдердин үлүшүн көбөйтүү; · Билим берүүнү модернизациялоонун актуалдуу маселелери жана өнүктүрүү программасын ишке ашыруу багыттары боюнча квалификациясын жогорулаткан мугалимдердин үлүшүн көбөйтүү; · Билим берүүнүн сапатын баалоо жана мониторинг жүргүзүү системасын түзүү. Социалдык натыйжалар: · Идентификатордук каттоодо турган балдардын жүрүм-турумунан баш тартуунун үлүшүнүн азайышы; · Окуучулардын жеке компетенцияларын калыптандыруу аркылуу алардын билим берүү жана социалдык мүмкүнчүлүктөрүн кеңейтүү; · Балдар менен биргелешкен долбоорлорго жана билим берүү иш-чараларына катышуу аркылуу социалдык коомчулукту бекемдөө; · Мектептин оң имиджин калыптандыруу жана чыңдоо. |
E-mail дареги | [email protected] |
Программанын аткарылышын контролдоону уюштуруу системасы | Мектептин өзүн өзү текшерүү, анын жыйынтыгы мектептин сайтында жайгаштырылган. Ата-энелердин жалпы чогулушунда директордун жылдык отчету жана мектеп сайтында. Аралык жыйынтыктар педагогикалык кеңештин жыйналыштарында, предметтик педагогикалык кеңешмелерде, административдик чогулуштарда талкууланат. |
Программаны ишке ашыруу механизми Программа | Программа системалык-иштиктүү мамиленин негизинде өркүндөтүүчү инсанга багытталган билим берүү механизмине ылайык ишке ашырылат. Мектепти башкаруу ресурстук ыкманын негизинде ишке ашырылат. |
Негизги багыттардын тизмеси | 1-багыт. Билим берүүнүн сапатын жогорулатуу; 2-багыт Тарбиялык иштери; 3-багыт. Мугалимдердин инновациялык ишмердүүлүгүнүн сапаты; 4-багыт Психологиялык кызматты өнүктүрүү; 5-багыт Мектептин материалдык-техникалык базасын өнүктүрүү. |
Программаны бекитүү жөнүндө буйрук | Билим берүү мекемесинин кызматкерлеринин жалпы чогулушу тарабынан 2019-жылдын 26-августундагы № 1 Протоколу, ата-энелер кеңешинин пикирин эске алуу менен кабыл алынган, 2019-жылдын 26-августундагы № 1 Протоколу директордун 03.09.2019-жылдагы № 140 буйругу менен бекитилген. |
1.8. Жалпы орто билим берүү мекемесинин миссиясы: Өзүн-өзү өнүктүрүү программасынын негизинде мектептин миссиясы 2014-жылдан 2018-жылга чейин негизги стратегиялык максаты жана анын эффективдүү көрсөткүчтөрүнүн үстүндө иштөө боюнча атайын программа иштелип чыккан.
Мектептин миссиясынын жана программасынын негизги идеясы:
Окуу тарбия процессинде заманбап технологияларды пайдалануу аркылуу окуучулардын билим сапатын жогорулатуу жана компетенттүүлүккө тарбиялоо.
Миссиянын негизги бөлүгү болуп: социалдык активдүүлүк жана гендердик тен укуктуулук, коомдо өзүн-өзү алып жүрүүгө, жашоодо өз ордун таба билүүгө, ар тараптан таланттуу инсандарды тарбиялоого, алган билимдерин жашоодо пайдалана билүү болуп эсептелинет.
Мектептин негизги милдеттери:
- Ата-энелер менен тыгыз иштеп,жакшы билимдерге ээ болгон азыркы коомдо натыйжалуу иштөөгө жөндөмдүү Кыргыз Республикасынын салттарын жана жалпы адамзаттык баалуулуктарынын маданиятын терен сыйлаган, бүтүндөй дүйнөлүк маданиятты жана искусствону түшүнүүгө, баалоого жөндөмү бар бүтүрүүчүлөрдү тарбиялоо.
- Окуучулардын чыгармачылык жөндөмүн ачуу,окуу таанып билүү ишмердүүлүктөрүн өркүндөтүү.
- Билим берүүнүн сапатынын жогорулашынын негизинде алдынкы заманбап технологияларды, методикалык инновациялык информацияларды колдонууну ишке ашыруу.
- Мектепте “жашоонун сергек мүнөзү” планын иштеп чыгуу менен окуучулар жана мугалимдер арасында “дени сак улут” программасын тажрыйба катары колдонуу.
Ушул түзүлгөн окуу программанын негизинде иш жүргүзүлөт.
1.9.Жакынкы 5 жылдык мектептин стратегиялык өнүктүрүү планы
1-Стратегиялык максаты: Мугалимдин билимин жогорулатуу менен окуучулардын билим сапатына жетишүү
№ | Жетишкендиктин көрсөткүчтөрү | 2014–жыл | 2015– жыл | 2016-жыл | 2017-жыл | 2018–жыл |
1. | Окуучулардын денгээли.Окуучулардын билимдерин жана билгичтиктерин жана көндүмдөрүнүн динамикасы. Бүтүрүүчүлөрдүн билим денгээли | 30% | 40% | 48% | 52% | |
2. | Окуу-тарбия иштеринде педагогикалык кадрлар менен камсыз кылуу жана кадрлардын квалификацияларын жогорулатуу | 80% | 78% | 80% | 84% | ____ |
3 | Ар бир окуучу менен жекече иштөөгө жетишүү | 30% | 33% | 38% | 38% | ____ |
4 | Азыркы учурдагы сабактын өтүлүшүн алдыңкы педагогикалык тажрыйбанын негизинде ишке ашыруу | 35% | 38% | 40% | 45% | |
5 | Окуучуларды адептүүлүккө жана эстетикалык ишмердүүлүккө тарбиялоо | 40% | 45% | 55% | 58% | _____ |
2– Стратегиялык максаты Жаш өспүрүмдөрдү адептүүлүккө жана көркөм – эстетикалык маданий жөндөмдүүлүгүн өстүрүүгө тарбиялоо.
№ | Жетишкендиктин көрсөткүчтөрү | 2014 -жыл | 2015- жыл | 2016- жыл | 2017-жыл | 2018-жыл |
1. | Окуучуларды предметтик кружокторго,спорттук секцияларга,класстан тышкаркы иштерди уюштурууга катыштыруу. | 30%
| 44% | 45% | 48% | |
2. | Окуучулардын райондук, шаардык денгээлде өткөрүлгөн конкурстарга катышуусунун жыйынтыгы | Катыштык Кызыктыруу чу сыйлыктар | Катыштык Кызыктыруу чу сыйлыктар | Кызыктыруу чу сыйлыктар | Окуучу Кызыктыруучу сыйлыктар | |
3 | «Манас» балдар жана өспүрүмдөр уюмунун өзүн-өзү башкаруу парламентине кошкон салымы | 40% | 57% | 68% | 75% | |
4 | Укук бузуулардын алдын алуу боюнча: ИДН учётунда, мектептин учётундагы окуучулар жөнүндө маалымат. | ИДН-5, Мектеп 2 | ИДН-6, Мектеп 3 | ИДН-2, Мектеп 2 | ИДН-3 Мектеп 2
| |
5 | Окуучулардын сабакты себепсиз калтыргандыгы жөнүндө маалымат | 1500 | 1089 | 1400 | 1350 | |
6 | Жол эрежесин сактоо жана жол кырсыктарынын (травматизм) катталышы жөнүндө | Жол кырсыгы болгон жок | Жол кырсыгы болгон жок | Жол кырсыгы болгон жок | Жол кырсыгы болгон жок |
Состав
На сегодняшний день, контентом называют информационно-содержательное наполнение какого-либо ресурса (сайта). К контенту относятся не только тексты, но и графика, мультимедиа. Наполнение сайта контентом является одним из самых важных этапов продвижения. Без информации сайт не имеет смысла, даже несмотря на то, что графически он создан профессионально и красиво. “Поисковые машины” запрограммированы выделять именно грамотное и уникальное содержание. Поэтому интересные и полезные статьи нужны Вашему сайту не только с информативной точки зрения, они также являются основным аспектом в вопросе успешного продвижении сайта и рейтинге поисковиков. Многие годы занятия seo-продвижением в Интернете, доказали на практике, что раскрутка с помощью уникальных статей даёт гарантированный результат и обеспечивает 100% попадание Вашего ресурса в ТОП-10 поисковых систем. Для хорошего индексирования ресурс должен быть наполнен именно грамотными и уникальными статьями, которые в то же время должны быть легки и интересны для восприятия посетителей сайта.
Отчеты
На сегодняшний день, контентом называют информационно-содержательное наполнение какого-либо ресурса (сайта). К контенту относятся не только тексты, но и графика, мультимедиа. Наполнение сайта контентом является одним из самых важных этапов продвижения. Без информации сайт не имеет смысла, даже несмотря на то, что графически он создан профессионально и красиво. “Поисковые машины” запрограммированы выделять именно грамотное и уникальное содержание. Поэтому интересные и полезные статьи нужны Вашему сайту не только с информативной точки зрения, они также являются основным аспектом в вопросе успешного продвижении сайта и рейтинге поисковиков. Многие годы занятия seo-продвижением в Интернете, доказали на практике, что раскрутка с помощью уникальных статей даёт гарантированный результат и обеспечивает 100% попадание Вашего ресурса в ТОП-10 поисковых систем. Для хорошего индексирования ресурс должен быть наполнен именно грамотными и уникальными статьями, которые в то же время должны быть легки и интересны для восприятия посетителей сайта.
Это тестовая и редактируемая страница сайта
На этой странице возможно добавить:
- Текст
- Фото / Видео / Документы
- Таблицы
- Списки
- Ссылки
- Разные цвета