Резюме
Ф.И.О учителя: Мамбетакунова Умида Мусаевна
Национальность:Кыргыз
Дата рождения: 21.01.1987
Образование: высшее, БГУ
Семейное положение: замужем
Должность: учитель русского языка
Стаж: 7 лет
Мектептин педагогика-психологиялык темасы :
Окуу-тарбия процессинде заманбап технологияларды жана улутттук педагогиканы пайдалануу менен окуучуларды компетентуулукко тарбиялоо
Менин методикалык темам:
Окуучуларга жеткиликтуу билим берүү орус тили аркылуу дүйнөлүк адабиятты окууга үндөө
начар окуган окуучулар менен иштѳѳдѳ класс жетекчинин милдеттери
Класс жетекчи классындагы окуучунун окуудан жетише албагандыгынын себебин аныкташы керек. Ал учун жекече ангемелешип, мектептин психологуна кайрылып, ата-энеси менен ангемелешип ар кандай иш-аракеттерди аткаруу менен себебин аныкташы зарыл. Баланын сабактардан жетише албай, начар окугандыгынын себеби:Сабактарды кѳп калтыруусу;Үйдѳн тапшырмаларды аткарууда ата-эне тарабынан контролдун жоктугу;
Жѳндѳмсүздүгү;
Окууга болгон каалоосунун жоктугу;
Тапшырманын кѳлѳмүнүн ѳтѳ кѳптүгү;
Мугалим тарабынан окуучуну баалоонун объективдүү эместиги;
Окуу материалынын кыйындыгы;
Ден-соолугунун начарлоосу.
Начар окуган окуучу менен сабак учурунда иштѳѳ
Сабактын этаптары:
Ѳтүлгѳн материалды кайталоо учурунда окуучуга сабакта дифференцирленген суроолорду берүү менен окууга болгон кызыгуусун арттыруу, туура жооп берген учурда аны мактоо;
Жаны теманы түшүнүүсү үчүн жѳнѳкѳйлѳтүлгѳн мисалдар, тажрыйбалар аркылуу түшүндүрүү;
Бышыктоо учурунда берилүүчү тапшырманы жѳнѳкѳйлѳтүп берүү;
Ѳз алдынча иштѳѳдѳ атайын карточкаларды дайындап келип, окуучунун деңгээлине жараша тапшырманы берүү;
Окуучунун билимин объективдуу баалоо;
Окуучуга индивидуалдык тапшырмаларды берүү.
Окууда жетишпеген балдар менен иштөө
Максаты:
Балдардын окууга болгон жоопкерчиликтүү мамилесин жөнгө салуу;
Ата – энелердин балдарынын окуусуна болгон жоопкерчилигин арттыруу;
Окуучулардын билим алуусунун деңгээлин көтөрүү;
Окуучулардын сабактардан начар окуп, классташтарына салыштырмалуу окуу материалын өздөштүрө албай калуусун жана ордунда калып калуусунун алдын алуу;
Предметтен окуу материалын туура өздөштүрүүсүнө жардам берүү;
Начар окуган окуучулар менен иштөө боюнча негизги багыттар
Окуучунун окуудан жетише албагандыгынын себебин аныктоо;
Начар окуган окуучуну сабактан жетишүүсүнө комплекстүү иштерди жүргүзүү, сабактан тышкаркы учурда иштөө, ата – энеси менен сүйлөшүү, сабак учурунда иштөө;
Класстан тышкаркы иш – чараларга тартуу;
Коомдук иштерге катыштыруу;
Окуучунун окуудан начарлоосунун себеби ар кандай болушу мүмкүн. Ар бир эле окуучу жакшы окууну каалайт. Кээ бир учурларда сабактан “2” алып калган учурда баланын окууга болгон кызыгуусу тарап, кээде ал сабакка катышпай да койгон кездер болот. Жыйынтыгында тартиби дагы начарлайт. Сабактан начар окуган бала өзүндөй начар окуган бала менен достошот, себеби жакшы окуган окуучунун алдында өзүн ылдый сезет.
Окуудагы жетишпөө – бул окуу программасын канаатандырарлык денгээлде өздөштүрө албоо. Себеби үй бүлөнүн социалдык абалына жараша дагы болушу мүмкүн. Б.а үй бүлөдө балага билим алууга көңүл бурулбай калуусу мүмкүн. Ата – энелер үйдөн баласынын окуусуна көңүл буруп, тапшырманы аткарууга жардам берип, мектеп менен тыгыз байланышта болсо, мындай көйгөй аз болмок.
Мугалим окуучуларды предметине кызыктыра алуусу, ар кандай интерактивдүү методдорду колдоно билүүсү дагы сабактын эффективдүүлүгүн жогорулатып, начар окуган окуучулардын предметке болгон кызы
Онлайн уроки
Русский язык
3-класс
Тема: Немецкая народная сказка “Три бабочки”
Приминение на уроках
Русский язык
3-класс
“Буквы О и А на конце наречий”
Были даны задания.
Обратная связь.
Ученик 4″Е”- класса Сыдыков Алиимран
Тема: Пересказ одноклассника
Видео.
Обратную связь провожу через приложения Zoom и Socrative.
С учениками
На уроках русского языка и литературы
На учёбе
Мои награды
Сертификат
Доклады
Открытые уроки
Мониторинги
5-в;9-в класс жетекчиси: Мамбетакунова Умида Мусаевна
Осенние поделки
Мои ученики 9 В класс
Победили Гран-при и получили книгу