Мектептин пеогогика-психологиялык темасы:
Окуу- тарбия процессинде заманбап технологияларды пайдалануу аркылуу, окуучулардын билим сапатын жогорулатуу жана компетенттүүлүккө тарбиялоо.
Тарых методикалык бирикмесинин темасы:
«Тарых, Адам жана коом сабактарын окутууда, заманбап технологияларды пайдалануу аркылуу, окуучулардын билим сапатын жогорулатуу жана компетенттүүлүккө тарбиялоо»
Максаты:
Окуучуларды тарыхка болгон кызыгуусун жаңы технологияларды пайдалануу менен мыкты деӊгээлде уюшулган сабактар аркылуу арттыруу, билим деңгээлин көтөрүү.
Бишкек шаарындагы №21 жалпы орто билим берүү мектебинин тарых мугалими Жусупова Мунаранын өзүн-өзү өнүктүрүү темасы:
Учурдун талабына ылайык жаны стандарттын негизинде компетенттүү окуучуларды тарых сабагы аркылуу тарбиялап өстүрүү.
Резюме
Ф.И.О. Жусупова Мунара Умаровна.
Дата рождения: 20.06.1985 г.
Национальность: Кыргызка
Гражданство: КР
Домашний адрес: Аламединский район,ул.Алма-Ата 456.
Телефон мобильный: 0 700 72 65 21
Электронный адрес: [email protected]
Образование: высшее
2003-2008-гг. Национальный.Университет им.Ж.Баласагына.
факультет: история
Специальность (по диплому): Преподаватель истории
Опыт работы: 2010г сш №7.учитель по истории.
2011г сш имени А.Табалдиева Нарынский рай.с. Жерге-Тал.
2013-2021гг. город Бишкек СОШ.№21 –учитель по истории
Общий стаж/ пед. стаж/ в должности: общий пед. 11 год.
Знание ПК: MS/ Office Word, Excel, Internet Explorer.
Курсы повышения квалификации: КАО 2021г.
Личные качества: ответственность, добросовестность, умение работать в коллективе, лидерство.
Сертификаттар:
Бишкек шаарындагы №21 жалпы орто билим берүү мектебинин тарых мугалими Жусупова Мунаранын беш жылга түзүлгѳн ѳнүгүү планы
№ | Иштин мазмууну | № | Аткаруу мѳѳнѳтү | № | Аткарылуучу иштер |
1 | Кабинет боюнча | 1 | 2016-2017-окуу жылы | 1 | Гүлдѳрдү отургузуу,кѳргѳзмѳ куралдарды жасоо |
2 | 2017-2018-окуу жылы | 2 | Шкафтарды тарых жана геграфия сабактарына керектүү караталар,карточкалар,папка,буклеттер менен толтуруу.Эрежелерди рамкага салуу,класстык жана кабинеттин паспортун жаңыча дизайн менен түзүү. | ||
3 | 2018-2019-окуу жылы | 3 | Тарых жана география бурчун уюштуруу. | ||
4 | 2019-2020-окуу жылы | 4 | Электрондук доска жана компьютер коюу. | ||
5 | 2020-2021-окуу жылы | 5 | Интернет киргизүү. | ||
2 | Сабактын иштелмелери | 1 | 2016-2017-окуу жылы | 1 | Иштелмелерди колго жазуу,толуктоо. |
2 | 2017-2018-окуу жылы | 2 | Сабактын иштелмелерин туура жана жаңыча түзүү боюнча билим алуу. | ||
3 | 2018-2019-окуу жылы | 3 | Сабактын иштелмелерин копьютерден терип чыгуу | ||
4 | 2019-2020-окуу жылы | 4 | Сабактын иштелмелерин семинарларда бѳлүшүү. | ||
5 | 2020-2021-окуу жылы | 5 | Сабактын иштелмелерин китепче кылып чыгаруу. | ||
3 | Класстан тышкаркы иш чаралар | 1 | 2016-2017-окуу жылы | 1 | 23-февраль «Жоокер» конкурсуна мыкты даярдык менен катышуу. |
2 | 2017-2018-окуу жылы | 2 | Класстар менен тарых музейлерге баруу 23-февраль «Жоокер» конкурсуна мыкты даярдык менен катышуу | ||
3 | 2018-2019-окуу жылы | 3 | Бурана мунарасына окуучуларды алып баруу. | ||
4 | 2019-2020-окуу жылы | 4 | Ата –Бейитке окуучулар менен баруу | ||
5 | 2020-2021-окуу жылы | 5 | Класстар менен тарых музейлерге баруу | ||
4 | Кесиптик кѳрсѳтмѳлѳр | 1 | 2016-2017-окуу жылы | 1 | Партфолиону жаңылап,толуктоо. Интерактивдуу сабактарды ѳтүү. |
2 | 2017-2018-окуу жылы | 2 | Глобустардын,карталардын баардык түрүн толуктоо.Ачык сабактарды ѳтүү. | ||
3 | 2018-2019-окуу жылы | 3 | Ата-энелерге «ѳспүрүм курак» тууралуу доклад окуу. Интернет менен сабактарды ѳтүү. | ||
4 | 2019-2020-окуу жылы | 4 | Мугалимдик кесипти жогорулатуу. Интерактивдуу сабактарды отууну 70%ишке | ||
5 | 2020-2021-окуу жылы | 5 | Конкурстарга катышуу. | ||
5 | Тажрыйба жайылтуу | 1 | 2016-2017-окуу жылы | 1 | Эмгек сабагынан мугалимдерге мастер класс ѳтүү. |
2 | 2017-2018-окуу жылы | 2 | Декадада ачык сабактарды ѳтүү | ||
3 | 2018-2019-окуу жылы | 3 | «Кут билимге» ачык сабактарды чыгаруу. | ||
4 | 2019-2020-окуу жылы | 4 | Конкурстарга катышуу | ||
5 | 2020-2021-окуу жылы | 5 | Семинарларды ѳтүү. | ||
6 | Тажрыйба алмашуу | 1 | 2016-2017-окуу жылы | 1 | Ѳз –ара сабактарга катышуу,семинарларга баруу. |
2 | 2017-2018-окуу жылы | 2 | Тарых боюнча квалификациямды,жогорулатуу,окууларга баруу.семинарларга баруу. | ||
3 | 2018-2019-окуу жылы | 3 | Башка мектептеги сабактарга катышуу,семинарларга баруу. | ||
4 | 2019-2020-окуу жылы | 4 | Гимназиялардагы тарых,география сабактарынын ѳтүлүшүнѳ кѳрүү,мугалимдери менен иштешүү. | ||
5 | 2020-2021-окуу жылы | 5 | Чет ѳлкѳлѳрдѳгү тарых жана география сабактарынын берилиши менен таанышып,иштешүү. | ||
Бишкек шаарындагы №21 орто мектебинин мугалими Жусупова Мунаранын 2016-2017-окуу жылына карата түзүлгѳн планы.
№ | Иштин мазмууну | № | Аткаруу мѳѳнѳтү | № | Аткарылуучу иштер |
1 | Кабинет боюнча | 1 | 2016-2017-окуу жылы | 1 | Гүлдѳрдү отургузуу,кѳргѳзмѳ куралдарды жасоо |
2 | Сабактын иштелмелери | 1 | 2016-2017-окуу жылы | 1 | Иштелмелерди колго жазуу,толуктоо. |
3 | Класстан тышкаркы иш чаралар | 1 | 2016-2017-окуу жылы | 1 | 23-февраль «Жоокер» конкурсуна мыкты даярдык менен катышуу. 7-8-класстардын окуучуларын «Акыл таймашы » конкурсуна алып чыгуу. |
4 | Кесиптик кѳрсѳтмѳлѳр | 1 | 2016-2017-окуу жылы | 1 | Партфолиону жаңылап,толуктоо. |
5 | Тажрыйба жайылтуу | 1 | 2016-2017-окуу жылы | 1 | Эмгек сабагынан мугалимдерге мастер класс ѳтүү. |
6 | Тажрыйба алмашуу | 1 | 2016-2017-окуу жылы | 1 | Ѳз –ара сабактарга катышуу,семинарларга баруу. |
Бишкек шаарындагы №21 орто мектебинин мугалими Жусупова Мунаранын 2017-2018-окуу жылына карата түзүлгѳн планы.
№ | Иштин мазмууну | № | Аткаруу мѳѳнѳтү | № | Аткарылуучу иштер |
1 | Кабинет боюнча | 2 | 2017-2018-окуу жылы | 2 | Шкафтарды тарых жана геграфия сабактарына керектүү караталар,карточкалар,папка,буклеттер менен толтуруу.Эрежелерди рамкага салуу,класстык жана кабинеттин паспортун жаңыча дизайн менен түзүү. |
2 | Сабактын иштелмелери | 2 | 2017-2018-окуу жылы | 2 | Сабактын иштелмелерин туура жана жаңыча түзүү боюнча билим алуу. |
3 | Класстан тышкаркы иш чаралар | 2 | 2017-2018-окуу жылы | 2 | Класстар менен тарых музейлерге баруу 23-февраль «Жоокер» конкурсуна мыкты даярдык менен катышуу |
4 | Кесиптик кѳрсѳтмѳлѳр | 2 | 2017-2018-окуу жылы | 2 | Глобустардын,карталардын баардык түрүн толуктоо.Ачык сабактарды ѳтүү. |
5 | Тажрыйба жайылтуу | 2 | 2017-2018-окуу жылы | 2 | Декадада ачык сабактарды ѳтүү |
6 | Тажрыйба алмашуу | 2 | 2017-2018-окуу жылы | 2 | Тарых боюнча квалификациямды,жогорулатуу,окууларга баруу,семинарларга баруу. |
Бишкек шаарындагы №21 жалпы орто билим берүү мектебинин тарых мугалими Жусупова Мунаранын беш жылга түзүлгѳн ѳнүгүү планынын аткарылышына берилген
анализ
№ | Аткаруу мѳѳнѳтү |
Аткарылуучу иштерге анализ |
1 | 2016-2017-окуу жылы | 1.Кабинетке гүлдѳр отургузулду,кѳргѳзмѳ куралдар жасалды. 2.Сабактын иштелмелери календарлык план боюнча жазылды,толукталды. 3. Ѳзүмдүн классым болгон 7в классы 23-февральга карата уюштурулган конкурска мыкты даярдык менен катышып,жыйынтыгында 2-орунга ээ болушту. 8-класстарды «Акыл таймашы» шаардык конкурсуна катыштырып,3-орунга ээ болушту жана кийинки конкурска жолдомо алышты. 4. Партфолиомду толуктап,жаңыланды. 5. Мугалимдерге эмгек сабагынан ручка салгыч жана гүлдѳрдүн түрлѳрүн жасоонун жолдору боюнча мастеркласс кѳргѳзүлдү. 6.Тажрыйба алмашуу максатында башка мугалимдердин сабактарына катыштым,семинарларга бардым,КАОго окууга бардым |
2 | 2017-2018-окуу жылы | 1.Жыл башында эмгектен 10 саат,II чейректен баштап географиядан 10саат кошулду,IV чейректен баштап тарыхтан 9саат кошулуп,жыл аягын 29саат менен аяктадым.Педогогикалык стажым 5 жыл.7-в классынын класс жетекчисимин.Кабинетим Адеп кабинети. 2.Семинар,конференцияларды ѳткѳргѳн жокмун,шаар аралык семинарларга барып,масстер класстарга катышып келдим. 3.7-8-класстардын окуучуларын «Акыл таймашы» аттуу шаардык конкурска тарых жана география сабагынан даярдап,3-орунга ээ болдук. 4.Класстан тышкаркы тарбиялык иштердин иштелмелери тарбия иштери боюнча директордун орун басарына жыл башынан бери толук берилип келе жатат.Андан тышкары бир тарбиялык сабактын иштелмеси таризделип,переплеттолуп берилди. 5. Методикалык иштер:келечек жана жылдык пландар түзүлүп,алардын аткарылышына жыл аягында анализ берилди,билим сапаты бонча түстүү маниторингтер түзүлүп,портфолио толукталды. 6.Бул жылы кабинетке окшош гүлдүн чакалары алынды,мугалимдин столуна текче алынды,география сабагынан мектеп тарабынан глобус алынып берилди. 7.Жыл бою географиядан бир жолу ачык сабак ѳттүм,анын иштелмеси методикалык завучка таризделип,переплеттолуп берилген. 8.Ѳздүк ишмердүүлүгүн жайылтуу боюнча публикация чыгара алган жокмун,ачык сабак ѳттүм,мугалимдерге Интерактивдүү метод тууралуу доклад окулду. 9.Ѳздүк билимин ѳркүндѳтүү боюнча методикалык завучтун тапшырмасы менен Стандарттык окутуу ,анын ичинен Баалоо боюнча доклад таризделип,переплеттолуп берилди. 10.Ѳз ара сабактарга катышуу дептерим отчетко салынды. 11.Жетише албаган окуучулар менен иштешүү папкам бар. 12.Тарбиялоого кыйын окуучулар менен соц.пед, жана ИДН менен кошо жыл бою иштештик,бир окуучуну учетко алдык, турмуш шарты оор,кѳп балалуу үй-бүлѳлѳр менен соц.педогог болуп кошо иштешип,мектеп фондунан бошотуп бердик.Турмуш шартына байланыштуу баланын окуусуна зыян тийип аткан уй-булого жардам бердик. 13.обходной лист бар,ирээти менен бүткѳрүлүп жатат. |
3 | 2018-2019-окуу жылы | 1.Жыл башында эмгектен 10 саат,II чейректен баштап географиядан 10саат кошулду,IV чейректен баштап тарыхтан 9саат кошулуп,жыл аягын 29саат менен аяктадым.Педогогикалык стажым 5 жыл.7-в классынын класс жетекчисимин.Кабинетим Адеп кабинети. 2.Семинар,конференцияларды ѳткѳргѳн жокмун,шаар аралык семинарларга барып,масстер класстарга катышып келдим. 3.7-8-класстардын окуучуларын «Акыл таймашы» аттуу шаардык конкурска тарых жана география сабагынан даярдап,3-орунга ээ болдук. 4.Класстан тышкаркы тарбиялык иштердин иштелмелери тарбия иштери боюнча директордун орун басарына жыл башынан бери толук берилип келе жатат.Андан тышкары бир тарбиялык сабактын иштелмеси таризделип,переплеттолуп берилди. 5. Методикалык иштер:келечек жана жылдык пландар түзүлүп,алардын аткарылышына жыл аягында анализ берилди,билим сапаты бонча түстүү маниторингтер түзүлүп,портфолио толукталды. 6.Бул жылы кабинетке окшош гүлдүн чакалары алынды,мугалимдин столуна текче алынды,география сабагынан мектеп тарабынан глобус алынып берилди. 7.Жыл бою географиядан бир жолу ачык сабак ѳттүм,анын иштелмеси методикалык завучка таризделип,переплеттолуп берилген. 8.Ѳздүк ишмердүүлүгүн жайылтуу боюнча публикация чыгара алган жокмун,ачык сабак ѳттүм,мугалимдерге Интерактивдүү метод тууралуу доклад окулду. 9.Ѳздүк билимин ѳркүндѳтүү боюнча методикалык завучтун тапшырмасы менен Стандарттык окутуу ,анын ичинен Баалоо боюнча доклад таризделип,переплеттолуп берилди. 10.Ѳз ара сабактарга катышуу дептерим отчетко салынды. 11.Жетише албаган окуучулар менен иштешүү папкам бар. 12.Тарбиялоого кыйын окуучулар менен соц.пед, жана ИДН менен кошо жыл бою иштештик,бир окуучуну учетко алдык, турмуш шарты оор,кѳп балалуу үй-бүлѳлѳр менен соц.педогог болуп кошо иштешип,мектеп фондунан бошотуп бердик.Турмуш шартына байланыштуу баланын окуусуна зыян тийип аткан уй-булого жардам бердик. |
4 | 2019-2020-окуу жылы | 1. Кабинетке гүлдѳр отургузулду,кѳргѳзмѳ куралдар жасалды. 2. Сабактын иштелмелери календарлык план боюнча жазылды,толукталды. 3. Тажрыйба алмашуу максатында башка мугалимдердин сабактарына катыштым,семинарларга бардым,КАОго окууга бардым 4. Ѳз ара сабактарга катыштым
|
5 | 2020-2021-окуу жылы | 1. Кабинетке гүлдѳр отургузулду,кѳргѳзмѳ куралдар жасалды. 2. Сабактын иштелмелери календарлык план боюнча жазылды,толукталды. 3. Тажрыйба алмашуу максатында башка мугалимдердин сабактарына катыштым,семинарларга бардым,КАОго окууга бардым 4. Мугалимдерге окутуунун методдору тууралуу докладдар окулуп, тренингдер өтүлдү.
|
Видео сабактарды ссылкаларга кирүү менен көрүүгө болот.
5-класс | Адам жана коом | Менин үй-бүлөм. Үй-бүлөлүк баалуулуктар
5-класс | Адам жана коом | Мен — адаммын
5-класс | Адам жана коом | Баарлашуу
5-класс | Адам жана коом | Адамдын муктаждыктары
5-класс | Адам жана коом | Кесиптер дүйнөсүндө
6-класс | Адам жана коом | Мамлекет жана анын формалары.
6-класс | Адам жана коом | Коомдун адеп-ахлактык баалуулуктары. Коомдук турмуштагы дин
11 -класс | Адам жана коом | Мамлекет. Мамлекеттин түзүлүшү жана иштөө милдеттери
Ачык сабактар:
Сабактын планы
Предмет: Сонку тарых 9-класс
Сабактын темасы: Батыш Европа өлкөлөрү
Сабактын тиби: Жаңы материалды өздөштүрүү
Негизги компетенттүүлүктөр: НК 1. Маалыматтык; НК1 2. Социалдык-коммуникативдик; НК2 3. Өз алдынча уюштуруу жана маселелерди чечүү; НК3 | Предметтик компетенттүүлүктөр: ПК 1. Хронологиялык жана картографиялык; ПК1 2.Тарыхый-цивилизациялык; ПК2 3. Этномаданий; ПК3 4. Социалдык-жарандык; ПК4 |
Компетенттүүлүк | Сабактын максаты | Сабактын мазмуну | Колдонуучу материалдар | Усулдар | Баалоо | ||||||||||||||||
НК | ПК | ||||||||||||||||||||
НК1 НК3
НК1 НК3
НК1 НК3
НК3
|
ПК1 ПК2 ПК3
ПК1 ПК2 ПК4 ПК3
ПК1 ПК2 ПК4
ПК3 ПК4
| Билим берүүчүлүк: Улуу Британияда лейбо ристтик жа консер ватордук өкмөттөр дүн бийлик үчүн күрөшү, алардын соцк-экк жана тышкы саясаты, согуштан кийинки Франция, Шарль де Гольдун жүргүзгөн саясаты тууралуу кеңири түшүнүк алышат. Тарбиялык: Аткарган иштерин аргументтүү презен тациялап бере алышат. Өнүктүрүүчүлүк: Теманы окуп чыгып, негизги маалыматтарды түзүү жана аларга тапкычтык менен аргументтүү түрдө жооп бере билүү билгичтиктерин өнүктүрүшөт.
| Уюштуруу: Класстын тазалыгына көңүл буруу, иш ордун уюштуруу. Окуучуларды толуктоо. Өтүлгөн теманы кайталоо: Жаны тема: Батыш Европа өлкөлөрү 1-кадам: Темадагы ар бир өлкөдөн өзүнчө суроолор түзүлүп, мурда тан даярдалган кубиктин ар бир бетине жабыштырылат. Суроолор окуучуларга тааныштырылат. 2-кадам: Окуучулар 3топко бөлүнүп, 1-топ Англия, 2-топ Франция, 3-топ Италия боюнча түзүлгөн суроолорго жооп беришет. 3-кадам: Партаны бириктирип коюп, алардын үстүнө кубикти тоголотуп, эң үстүнкү капталына туш келген суроого окуучулар жооп беришет. Ушундай жол менен кубиктеги суроолордун барды гына жооп бергенден кийин, башка топ суроолорго жооп бере баштайт. Ал үчүн кубиктин капталдарына башка суроолор жабыштырылышы керек. Бышыктоо: 1-топко №1-тиркеме, 2-топко №2-тиркеме, 3-топко №3-тиркеме таратылып берилет. Убакыт бүткөндө, аткарган иштерин презентациялап беришет. Билимдерин баалоо: Жакшы жооп берген топтордун окуучуларына баа коюлат. Үйгө тапшырма берүү: Окуп келүү
№1-тиркеме Улуу Британия
Концептуалдык карата
№2-тиркеме Франция Концептуалдык карта
№3-тиркеме Италия Концептуалдык карта
|
Кубик суроолору менен
Окуу китеби
Иш дептери
№1-тиркеме №2-тиркеме №3-тиркеме
|
Чакан топтордо иштоо
Чакан топтордо иштоо
|
Калыптан-дыруучу
Калыптан-дыруучу
Калыптан-дыруучу
Суммативдик
|
МОНИТОРИНГДЕР:Класстын паспорту
№ | А,А,А | Туулган жылы | Дареги | Өздүк дело № |
1 | Абдибалиева Тансулуу | 30.05.2008 | Эне-сай .13/326 | А-70 |
2 | Акимова Малика | 25.04.2008 | Гидрост .32 | А-197 |
3 | Алимбаева Асема | 04.01.2009 | Эне-Сай 2 /44 | А-72 |
4 | Асанбекова Алина | 22.11.2008 | Набереж .39 | А-68 |
5 | Асанбеков Аман | 30.04.2008 | Эне-сай 6.173 | А-172 |
6 | Батырбеков Шайырбек | 25.09.2008 | Эне-сай 6.173 | Б-41 |
7 | Бейшенбаев Багдат | 09.09.2008 | Набережная 141 | Б-169 |
8 | Жаманова Аяна | 18.10.2008 | Келечек | Ж-68 |
9 | Жусупбекова Жаӊыл | 11.09.2009 | Ленинский | Ж-117 |
10 | Камбаралиева Асема | 21.01.2009 | Дордой 2 5/33 | К-105 |
11 | Карабаев Марсель | 18.10.2008 | Эне-сай 13.317 | К-166 |
12 | Кудайбердиев Нурммуханбед | 24.06.2008 | Дальний 10 | К-169 |
13 | Мамбеталиева Нагима | 16.11.2008 | Эне-Сай 5-166 | М-58 |
14 | Маматсабиров Рамазан | 03.09.2008 | Заречная.11 | М-82 |
15 | Марсбек уулу Кутман | 27.08.2007 | Гидрост 11.15 | М-134 |
16 | Муканов Арсен | 28.03.2008 | Алматинс | М-60 |
17 | Мурзаева Асема | 09.02.2009 | Эне-Сай 1/15 | М-146 |
18 | Мейманбекова Адина | 24.08.2008 | Эне-сай 4/1 | М-59 |
19 | Назарбеков Элеман | 13.05.2008 | Гидрост 6.11 | Н-41 |
20 | Нурланбекова Халима | 27.06.2008 | Эне-сай 13.1 | Н-47 |
21 | Сарыбаев Азирет | 22.02.2009 | Алматинс.60 | С-156 |
22 | Султанов Нурхадис | 17.04.2008 | С.Ленин 3 | С-69 |
23 | Топчукулова Аяна | 29.05.2008 | А.Атинск.61 | Т-46 |
24 | Шайлообекова Наиля | 11.08.2008 | Эне-сай 13.1/1 | Ш-9 |
25 | Эгешов Эрбол | 11.07.2009 | А.Атинск 425 | Э-18 |
26 | Эгешов Нурбол | 11.07.2009 | Дордой 20 | Э-18а |
27 | Сманалиев Аман | С.Ленин | ||
Кабинеттеги эмерек, окуу буюмдарынын жана техникалык каражаттардын тизмеси жазылган инвентардык ведомость
№ | Буюмдар | саны |
1 | Доска | 1 |
2 | Мугалимдин столу | 1 |
3 | Мугалимдин отургучу | 1 |
4 | Парталар | 31 |
5 | Отургучтар | 30 |
6 | Жалюзи | 3 |
7 | Шкаф | 2 |
8 | Планшеттер | 5 |
9 | Раковина | 1 |
10 | Гүлдөр | 12 |
11 | Кийим илгич | 1 |
12 | Телевизор | 1 |
13 | Жарык берүү лампасы | 8 |
14 | Ден соолук,класстык бурч | 2 |